Už brzy přiletím....

2. info den

20.08.2008 00:41

 

Joj..tak dnešek se sice zdál zpočátku jako nudný, ale nakonec se stalo tolik nečekaných věcí, že mám i o čem psát.

Ranní test angličtiny se z dvou hodin protáhl na pěkných 3,5. Zejména dívky z Asie na konci seděli tak, aby tolik netrpěli...čekal jsem, která se pochlapí a první exploduje jako Tycho de Brahe. Kromě toho, že nebylo možné opustit místnost to ale žádné terno nebylo. Ve čtvrtek si jdu pro výsledky...doufám, že objeví mé skoro letální nedostatky a zapíšou mě na nějaké ty kurzy (zdarma :-) ).

Najednou byl oběd a kvůli testu jsem nestihl jistě jednu z nejzábavnějších prezentací, co lidstvo mělo tu čest zhlédnout. Byla o hledání práce. Po obědě jsem šel na prezentace o dobrovolnických sdruženích, bankovních službách a rekreačních aktivitách. Dostal jsem plno propisek, tušek a bločků...to asi abych věděl, že tu mám opravdu plno nových přátel z řad zaměstnanců.

No a pak už to začalo být zajímavější. Od zítřka už nejsem Lubák, ale pan Maly, protože mi potvrdili, že budu učit češtinu..resp seznámím partu ukoptěných amíků s ČR a jejím lidem, historií, specifiky...mno a taky trochou toho jazyka. Myslím, že mě to bude bavit! Tím pádem mám o něco zajímavější zařizování, neb potřebuju sociální pojištění a účet. Předpokládám, že bude stačit vyplnit další formulář... možná to bude K67876655 nebo I898765KJ (pokud se netrefím přesně do prostřed kolonky - bude formulář neplatný a budu okamžitě odeslán na Mars). Jak jste asi pochopili, trochu kvetu z formulářů. Totiž všichni se při jejich předávání tak přiblble usmívaj...skoro si myslím, že vyplnění mě oblaží...omyl! Ani netuším, kolikrát už jsem někam napsal, že se jmenuju Luboš Malý. Ještě jeden IQ007 a napíšu tam KungFu Panda..v té záplavě asiatů se to ztratí.

No nic...další zajímavostí je to, že si zařídím na střídačku plavání a cvičení, abych vyrovnal má tenisem zhyzděná záda. Dá se tu asi $10 objednat osobní trenér..je to většinou student, co ví (doufám, že to nebude student veteriny - ten by se mnou asi zacvičil). Takže se těším na aktivní pohyb v super-hyper-středisku všech sportů. Mají tam normálně uvnitř okruh, který je pro zimní běhání. 4 pruhy - ve dvou se chodí, ve dvou běhá a NEKECÁM - v po,st,pá po směru hodinových ručiček a út,čt,so proti. Nevím, co dělají o půlnoci a v neděli..snad se vyhnou. :-)

Dnes jsme nešli na nějakou akci mezinárodních studentů a šli radši na tenis. Poprvé jsem hrál na betonu a bylo to docela fajn. Ve vypjatém souboji se španělským trenérem a tenistou podobných (ne)kvalit jsem uspěl a přidal ČR bezvýznamný bod do hodnocení. Výhra 6:4 je milník v mé tenisové kariéře! Děkuji všem, kdo mi držel palce. :-) Popravdě by to ale chtělo lepší míče, než ty zapůjčené. I když to mě až tak nemrzí...horší je, že selhal výplet. Inu..civilizovaná země - najdu vyplétače a bude. Chichi! Ve městě Manhattan je jediný a sídlí v jakémsi kukuřičném klubu cca 5 mil od kampusu. Zítra ráno dostanu kolo a jedu na výlet. :-D Ale spíš se pokusím najít někoho s autem, protože tuším, jak by to dopadlo...to kolo bude totiž něco mezi Ukrajinou a Olpran Total-Power z Tesca.

Zítřek slibuje hned několik zážitků. Dojednání (a možná následná deportace) všech dokumentů kvůli práci (btw. 1800 dolarů se hodí), osedlání dvoukolky, výlet do lesů, hájí a zejména polí s raketou na zádech a další večerní protažení na sportovišti. Jelikož mám kliku na překvápka - jistě nějaké bude.

Mimochodem, už mi funguje úplně všechno...myslím tím Skype, kameru apod. Někdy se rozepíšu o procesu připojení..ale to bude jen pro otrlé! Horor! Je 1:10 a já to nějak protáhl..takže dobrou.

Furt jsem se nerozepsal o nových přátelích z celého světa i dalších galaxií...zatím se spokojte s informací, že spolubydlící je super, bubeník, pekař, 28 let, Taiwan, Jazz a už dávno chrápe. :-)

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.