Už brzy přiletím....

20.8. - první týden za mnou

20.08.2008 22:21

 

Jak to tak sleduju na blogu, tak pro většinu - dobré ráno. :-)

Z reakcí také vidím, že si začínáte dělat obrázek, jak to tu asi může probíhat. Fakt je, že se mi docela stýská po všem možném...hlavně, když vím, že to hlavní ještě ani nezačalo...ale budu radši psát opět něco veselého, abyste neřekli. :-)

Jak jsem avizoval, muselo se dnes stát něco dost divného. A taky že jo - asi jsem se zbláznil! Hned ráno jsem si řekl, že jsou všichni v té fialové a jediné možné východisko je - nákup! :-D Ve fotogalerii můžete vidět výsledek. Nedopadlo to tak hrozně...ale stejně. Kdybych s takovou fialovou vyšel v Praze na ulici nebo na áčácký sraz, tak bych se asi cítil dost čtyřprocentně. Nicméně měli byste vidět, v čem tu chodí většina studentů..od hlavy k patě fialový a k tomu nápisy K-State proud!, I love K-State..apod. Chvíli jsem se snažil představit, jak po Dejvicích běhají studenti s nápisy...Miluji VŠCHT nebo Hrdý na VŠCHT! Pak jsem dostal záchvat smíchu...takže se mi zdá, že by to jako asi spíš nefungovalo. Na mou obhajobu - snažil jsem se neklesnout pod jisté minimum vkusu (které se tu díky fialové snížilo až téměř na hranici pudu sebezáchovy)...takže mám spíš tenisová trička a jedno normální. Kraťasy jsem nechal asi doma, takže ty jsem stejně potřeboval. Nicméně projevil jsem se jako pěkný bimbo, když jsem si zkusil L...pak M...a pak si až přiznal, že v porovnání s basketbalisty jsem prostě S...grrr... Pak mě dostala nějaká asistentka, která se při pohledu na mě začala popadat za břicho (btw. to fakt potěší). Po takovym drobnym dotazu, co se sakra děje, odpověděla: "Že jsem byl výborný růžový prase včera"....tak tohle jsem nepochopil a ukázalo se, že byla na nějaký párty a prostě se tam cosi dělo...jako blbost, ale já měl v ruce polofialový hadry a někdo mi řekne, že jsem super prase...ehm...

O moc lepší pocit se nedostavil ani při půjčení kola. Mám - řekněme - muzeální kousek. Někdy mého nového motorizovaného oře vyfotím. Na chalupě jsme měli kola ESKA a proti tomu zázraku by to bylo nejnovější závodní kolo! Alespoň mám pánský rám...někteří studenti dostali dámské. Navíc to má takový vlaštovky, že je skoro nemožný jet rovně a co byste tak asi řekli, že je před řídítky. Ano správně..je tam košík!!!! Celé v červené! Nemá chybu! A ještě nás varoval, ať to zamykáme. Tohle by neukradli ani na Žižkově a tam nejsou zrovna vybíraví lidé! Takže vzato kolem a kolem - díky kolu mám styl (asi jako to růžový prase).

Následoval speak test (abych mohl učit v angličtině). Myslel jsem, že se bude jednat o interview a ejhle...počítačový test se sluchátky a mikrofonem. Vše nahráváno. 20 minut skypování se strojem mě úplně nebavilo - doufám, že tím projdu a nebudu muset opakovat.

Dále už jen ve zkratce:

Češtinu budu učit na jisto a můžu si vše připravit, jak chci...super...v pátek mi poradí a máme nějakou slezinu na oddělení moderních jazyku (vidíte, čeština je moderní!!!)

Zítra mám sraz s osobou jménem Bente Janda, která bude mým akademickým poradcem. Poradí, jaké předměty si vybrat atd. Bohužel jsem ji do teď v několika mailech oslovil Dear Mr.Janda. Znám holt Dalibora, tak jsem si řekl, že Janda je jméno pro muže. (Ne snad, že by byl Dalibor Janda typický představitel tohoto živočišného druhu, ale tak podobá se na něj...) Krátce po představení (slovy tak po půl vteřině) mi došlo, že jsem se asi sekl. Doufám, že mě kvůli tomu nepřihlásí na předmět "How to kill an exchange student from the Czech Republic"...praktické cvičení.

I když ono je to putna...stejně jsem díky červenému kolu s vlaštovkami zralej na kurz dobrovolné kremace. :-)

Poslední zpráva je pro fanoušky sportu. Po drtivém finiši jsem vyhrál i druhý zápas mezinárodní soutěže Tennis-Dummies Cup. ČR 2:0 Španělsko!!! Jásejte. Nevyhrál jsem tenisový zápas tak od začátku kauzy Čunek. Super taky je, že nemusím jezdit na tom prehistorickém kole cca 7 mil do tenisového klubu kvůli výpletu a můžu to nechat u trenéra místního ženského týmu (chlapi nemaj). Nějak mě tu ten sport začal bavit...tak třeba budu aktivní - uvidíme. Trenér vypadal docela sympaticky - mohl by mě nechat se připojit k některým tréninkům. Samozřejmě, že by mě ty ženský spráskali jako Rocky Draga, ale může to být aspoň sranda.

Jinak na dotaz, proč se znám se samými evropany - amíci přijedou až příští týden. Kromě těch děv ze Sorority. Mimochodem - díky Petře za vysvětlení, ale je to ještě o dost šílenější. Je to klub, do kterého se vybírá na základě známek, účasti na akcích (rozuměj kalby) a vzhledu...vzhledem k tomu, že se většině sype z učí kukuřice, tak asi půjde spíš o vzhled než o výsledky věděcké činnosti. Každopádně, snaží se ukázat, jak dobré jsou a pak se možná stanou členkami Soririty. Už přihláška je docela drahá. Po skončení studií platí měsíčně nějaký obnos celému sdružení a vytváří tak fond pro další..."párty-dívky". Totální blbost!!! Greek je označení člena Sorority pro holky a Fraternity pro kluky (by mě zajímalo, o co jde v tom klobása klubu).

Mějte se a přeju pěkný den do Čech.

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.