Už brzy přiletím....

Dominátor!Terminátor!Tenisátor!

18.10.2008 22:53

Je to tu! Přepište dějiny! :-D Vítěztví v divizi bylo sice sladké, ale po dvou dalších zápasech během týdne jsem korunovaný král univerzitních kurtů. Jako nechápu, co to má znamenat, ale nezlobím se. :-D Finále skončilo 7:5, 6:0. V prvním setu jsem si rozpomněl na svou standardní formu a co jsem nezahrál do autu, co skončilo v síti. Ale pak! Psychická síla megazordu zaúřadovala a má raketa američano-bijka lítala vzduchem jak pominutá (jak jinak, když ji drží "crazy Czech guy")!

V pondělí si dojdu pro tričko a třeba bude ještě rozhovor do novin. JW Bush se mi telefonicky omluvil, že nemůže přiletět mi pogratulovat (že prý musí sypat lopadou dolary do bezedné jámy ekonomické krize). Papež dorazí pozítří. Samozřejmě tím žije celé město a největším hitem jsou teď trička s nápisem "I wish I could be him!"...myšleno samozřejmě, že chtějí být tak dobří, jako jsem já! :-D Taky se mi naplnil program - autogramiády, charitativní koncerty, reklamní kampaně...bude toho dost. Uvidíme. Už z úvodní fotky je jasné kolik tisíců lidí se tlačilo v ochozech a baj vočko jedna miliarda sledovala match v bedně.

No nic...nebudeme to dále rozebírat, aby to nevypadalo, že nejsem skromný chlapec... :-)

Kromě tenisu a úkolů jsem přes týden nic moc jiného nestíhal. Takže jsem alespoň sledoval dění v ČR...a nestačím se divit. FKMP Praha má po čtyřech utkáních 4 výhry a skore 28:3!!! Nějakej snajpr se netrefí a zabije nějakou Kočku místo aby vodkrágloval vedlesedícího "Džej Pího" ... Jirku-Hňupa-Paroubka! Podobně špatně provedená práce byla ta naše Fučíkárna. Jako zapalovat tohle? Dyť je to kulturní památka... Může shořet vše na pravém břehu Vltavy od Holešovic nahoru, ale Veletžní palác?? Jen doufám, že se nakonec ukáže, že to byla náhoda a ne další mafiánská odyssea.

Včera jsme měli drobnou mezinárodní konferenci... (zapití týdne) v místním báru Purple Pig. Jak jsem poznal, tak po místním pivu může bolet hlava už během večera. Tedy možná jsem trochu nemocnej, protože mám v dutinách všechno jen ne volný průchod. Nicméně - hezké bylo, že jsem před tím procházel místní Stodolní a navštívil další dvě hospůdky, kde hrála živá hudba. Super! Jeden šikovnej kytarista a pak skupina s netradičním složením - bicí, kytara, mandolína. Prostě príma poslech. Ráno (v poledne) jsem se probral první zpráva na Seznamu: Drtivé vítězství ČSSD. Koalice ČSSD a KSČM možná ve všech krajích. Tak jsem si chtěl jít zase lehnout a doufat, že se mi to jen zdálo. Jako Mirek Kopulánek si zaslouží trochu až hodně nafackovat, ale oranžová po celý republice je trochu moc. Holt je tak lehké zapomenout na osm let státního dluhu, který budeme splácet asi dalších 400 let, na Jirkův povolební proslov, na Sobotku a jeho nesmyslná vyjádření a hlavně na hulvátního Ratha se sklonem k pacientismu spíš než doktorismu! Každý ať si má svůj názor - žijeme v demokracii - ale tohle je prostě krok zpět.

No nic...tyto stránky by neměly obsahovat názory, ale spíš pouze informace...omlouvám se. Jsem naštvanej a je mi líto, že se komunisté po dvaceti letech dostávají na koně!

Zpět k pobytu...praskla mi další raketa. Grrr! Měl bych naučit Lejno vyplétat. Jinak tenhle člověk to má v hlavě fakt na betla. Přišla mu upomínka od mobilního operátora. Se slovy: " What's this? ", se na mě pomateně podíval. Tak jsem si to přečetl a prý nezaplatil už dva měsíce dluží 160 dolarů a pokud to nezaplatí, tak mu telefon vypojí. " That's bad ", byla jeho reakce (poté, co jsem mu to nějak zesumarizoval)...hmmm...dobře to zhodnotil, ale nemá šajnu, jak a kde to zaplatit. Další den si ale přinesl řidičský průkaz. Jak mohli tomuhle dětinskému hráči počítačových her vydat řidičák?????? :-D Ale není to jen tak na potkání - musel napsat test. By mě zajímalo, jak byla formulovaná otázka, aby jí pochopil. You - Want - Licence? YES. You-Want-Car? YES. You-Want-Drive? Yes. ... 100% a řidičák!

Tady sice moc nikoho zabít nemůže, protože ulice jsou prázdné...ale stejně. Naštěstí auto si prý koupí, až po Vánocích, kdy jsou levnější. Tahle novinka mě dost uklidnila...

S pocitem, že mě nesestřelí Lejno v Hummeru se můžu jít opět věnovat úkolům.

Mějte se.

L

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.