Už brzy přiletím....

Fotbal se příliš nevydařil...

16.09.2008 00:25

Jelikož vím, co mě během následujících dní čeká, tak píši radši teď! Totiž povedlo se mi během víkendu neudělat vůbec nic a prakticky jen spát a jíst. Takže mám na nástěnce papír s úkoly a je tedy nebezpečně zaplněn. Začínám mít při slovu HOMEWORK trochu tik v oku a přenáší se to na celé tělo. Říkam si, že na psaní domácích úkolů jsem starý a na alzheimra zase mladý...no nic zatím pomáhají bývorné Honey Buns, které dodávají veškeré potřebné živiny a zlepšují náladu. Napadlo mě objednat jich tunu...nebo 5 kilo kokainu. Oboje by mohlo mít stejný efekt. Teď jde jen o to, co se vyplatí a zda nám dá větší rabat - zda WalMart nebo Kolumbijští drogoví kartelníci. :-D

Nicméně, o víkendu se mi povedlo leda nastydnout a zjistit, že mám na hlavě šílenou helmu! Snažil jsem se dnes najít nějakou lamu, co by mě odkvětákovala, ale bohužel měli zavřeno. Proč v pondělí??? Ale opravdu 2 ze 3 něpremávali. To třetí nebylo pro mou hlávku, ale pro místní celebrity a jejich specializace byla" svatební účesy! Takže 26 dolarů jim za odvšivení nemá cenu dávat! (Normální cena je nakonec prý 14, což se rovná cca 2 trička...to je moje nové přepočítávadlo, abych se lehce zorientoval). Snad se to zítra  povede. Dokud nebudu mít zase hlavu standardního objemu, tak sem nemůžu přidávat fotky! :-)

Byl jsem na další schůzce "výboru" naší budovy...jako vicepresident 6.patra nemám sice moc pravomocí, ale je hezké vidět, jak to tu funguje. Pokud se někde sejde víc, než 5 lidí z patra (organizovaně), tak nám dají nějaké body. Kdo jich má nejvíc - dostane prachy a za ně naš bača Zac (hlídá totiž ty 18-ti leté ovečky, co se hlídat moc nedají) nakoupí pizzy. Myslím, že vyhrajeme, protože patro je prošpikované orientem a číňani se jinak než v houfu nepohybují. Takže včera u nás hráli 4 na počítači, já trpěl u svého=5bodů! Hrají na počítači v parku=5bodů pro šesté patro! Hrají ping-pong (2+3rádci)=5bodů!!! Navíc každé ráno bývá na záchodech minimálně 7 lidí=další body!!!Budu přepizzovanej..jupííííííííí!

Dnes jsem byl na dalším tenisovém tréninku...až na to, že večery začínají být chladné až mrazivé, bylo vše super. Přidělili mi nějakýho špílmachra, ale dostal ptáka (kanára)..pche! :-D Pak jsem se dozvěděl, že to bylo do nějakýho turnaje. Jinak super potlach s ostatními hráči. Holt tenisti všude po světě hájí stejné náboženství triček s límečkem, takže si musíme rozumět! :-)

Když jsme u náboženství - Mike se mě dnes poprvé pokusil konvertovat. Neúspěšně. :-) Zpět ke sportu. Po tenisu jsem šel na trénink International Soccer Teamu (náš fotbal), protože zítra hrajeme první zápas. Toho se sice nezúčastním, protože mám srazík se studenty češtiny kvůli prosvištění slofíček a výslofnosti, ale dalších už ano. Chrániče ještě nemám. A toto je důležitá věc, protože někteří hráči mají kopačky. Výsledkem 2 hodin hry na osvětleném ale po spadnutí rosy kluzkém trávníku je zmožděný kotník, lehce až středně krvácející rány v těch samých místech a naražená kostrč. Za tu si ale můžu sám, protože mi podjela noha při centrování a gravitace mi ukázala svou odvrácenou tvář. Opravdu nevím, koho napadlo hrát v teniskách na mokré trávě. Nic než skluzy se nedalo dělat. A jak jsem tam tak s ostatními jezdil (v pravém slova smyslu) občas jsem i viděl někoho s míčem na kopačkách! :-D Ale to se zlepší...vytahám ze skříně hřeby a nabiju si je skrz podrážky do mých betonem odřených adidasek!

Poslední postřeh se týká čínské hudby! Toto bych o sobě nikdy neřekl, že napíšu, ale líbí se mi místní country. Totiž není to žádnej Vyčítal či Michal tuze Tučný...prostě se to skvěle poslouchá a hrají to v hospodách (a lidi tancují), z aut (a lidi řídí) a dokonce i na záchodech (a lidi...) Takže z mého spolubydly se vyklubal čistokrevný popař. Jenže-buď soudruzi z Čínské Lidově-Demokratické Republiky (už v názvu země lze najít několik nesmyslů) zakázali většinu skupin nebo má Lej(no) málo mptrojek. Dokola tu slyším cca 5 písniček (no...písniček...je to něco mezi Vílou, Oh Watanai, Bílou orchideí a Mumulandem...). Myslím, že už bych je uměl zapět:

"A Šíííín čcháááán...haj vej ši ču šítz, ja džej mi díšc..." ...nebo tak něco. :-D

Mějte se!

L

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.