Už brzy přiletím....

Halloween a jiné zběsilosti

02.11.2008 01:05

Od uplynulé novinky byl kampus na zážitky skoupý. Kromě školních povinností studenta i instruktora se moc nedělo. Situace je jiná pro některé místní mezinárodní studenty. Např.osoby X,Y a Z vynechaly čtvrteční výuku, protože podnikly tzv. Power Hour. Znamená to, že chlapci každou minutu vypili panáka piva a každou čtvrthodinu panáka vodky. Jak dopadli je asi dost zřejmé. Podobných akcí se ale nějak až moc neúčastním, takže bližší popis nemůžu podat. :-) "Omlouvám se."

V pátek se ale děly divy! Po kampusu se promenádovaly postavy, které měly s lidmi jen pramálo společného. Tu Spiderman, tu auto s Barbínami rozhazujícími na chodníky lízatka, tu čarodejnice...nebo třeba člověk převlečený za kus pizzy. Ano správně - byl Halloween. Popravdě je to davové šílenství s vydlabanou dýní v čele, ale má to něco do sebe. Vyrazil jsem se podívat v civilu na oslavu mezinárodního studentstva, ale na přehlídky v Aggievillu už jsem neměl sílu. Nějak mě celý týden (zkoušky, úkoly, doznívající rýmo-chřipka) zmohl.

Lejno se odstěhovalo do Humpolce..jinak si nedokážu vysvětlit, že už jsem ho asi dva dny neviděl. Má tu boty i oblečení. Vzal si jen to nejdůležitější - počítač. Už včera udělali číňani alternativní párty. Zasedli pěkně do kolečka na chodbě a pořádně si zapařili WarCrafta..tak nevím, co je děsivější, jestli popíjet ve společnosti příšer nebo ťukat do klávesnice uprostřed krvavých, šikmých a jasem displaye přivřených očí. Od telefonní společnosti mu přišla podivná obálka - řekl bych, že mu to vypojili, ale čekám s otevřením na něj...stejně tomu nerozumí a ukáže mi to, ale nesluší dočíst se jako první o cizím neštěstí (byť mě to asi pobaví). :-D

Po dvou měsících už byl čas na vyluxování. Půjčil jsem si tedy na recepci hromadu železa s názvem vysavač za 25 centů na půl hodiny. Zpotil jsem se jako prafé už cestou do výtahu a zpět. Po roztavení by se dalo kovem z celého toho vehiklu zásobovat několik afrických států materiálem na municu několik měsíců! Vysavač vážil asi 4 číňany...4*35kg! Po cca půlhodině posilování v pokoji se ozval dost podivnej zvuk a milý stařeček se odporoučel do elektro-spotřebičského nebe. Trochu i zahořel, tak jsem hbitě přikryl senzory schnoucím ručníkem..to aby mě to nezkropilo a hlavně aby všechny nevyhnali z baráku na parkoviště. Tam by totiž proběhlo zlynčování mé osoby..což povětšinou bolí. Vrátil jsem jim to s (ne)předstíraným výrazem idiota a se slovy, že je to asi rozbitý. A prý jak jsem na to přišel. (Jak se pozná u vysavače, že je rozbitý???...ano - zřejmě mi nedošel pro svačinu!) Hmmm...nevysává. Slečně recepční došlo, že nejsem zrovna borec přes zjišťování závad a dál nic nezjišťovala. V tu dobu jsem měl na sobě to tričko, co jsem vyhrál v tenisu...propocené těžkou a přesto banální prací spojenou s následnou jistě nákladnou opravou luxu, co pamatuje občanskou válku (a možná i tu když římané útočili na jednu malou francouzskou vesnici)...po tomhle zážitku už nechám luxovat Lejníčko. Určitě najdeme společnou frekvenci a vše si vysvětlíme. Pochopil jsem, že nejdůležitější pro naši komunikaci je světlo. Ve tmě mu vysvětlím tak možná to lejno.

Po dlouhé době jsem se dostal do bazénu. Připadal jsem si jako vorvaň, co se snaží dostat zpět do moře z pláže, kam se nesmyslně vyvrhl. Dle nepříjemného fyzikálního zákona jsem byl nadlehčován daleko větší silou, než na jakou jsem zvyklý. (aspoň vím, jak na tohle celý ten chlívák přišel - prostě byl tak tlustej, že se nedokázal skoro potopit). Ve spojení s nejrůžovějšími plaveckými brýlemi ve všech časoprostorech jsem se mohl stát maskotem nějaké charitativně-recesistické společnosti na záchranu lidské rasy. Ale zahájil jsem program na obnovu kondice i tělesné schránky (v rámci možností...s určitým poškozením a nevzhledem se počítá). Jeho smyslem je vyhladovět a zmenšit žaludek natolik, že přežije vánoční obžérství, na které se teď tak těší. Uvidíme, jak tento souboj člověk vs. jeho vlastní žaludek dopadne. :-)

Dnes se nám posouvá čas o hodinu zpět...takže budu zase vzdálen 7 hodin od všeho domácího. Pocit 6-ti hodin byl o něco příjemnější. Každopádně začíná listopad a za 7 týdnů už nebudu psát žádné novinky. :-)

Máme tu teď vlnu překrásného počasí. Bezmračno, slunečno, relativně teplo a stromo-zbarveno. Snad to dlouho vydrží.

Dnešní výpis účtu zážitků zakončím nesmyslným útokem berušek. Stalo se to ve středu..ještě teď se třesu. Přicházím do budovy zadním vchodem a to musím protáhnout kartu čtečkou. Během několika vteřin se na mě snesl roj berušek. Nemám to přesně spočítané, ale miliarda to byla určitě. :-D Četl jsem, že nějaké invazní agresivní berušky s mnoha tečkami útočily i v ČR. Je jich strašně moc a chtějí ovládnout planetu. Tenhle fakt je už dán jejich původem...Asie! :-D Na tyhle invazníky zatím stačila místní obdoba Biolitu a ráno už jsem viděl hromady hmyzáků, jak leží v oboře s nožkama nahoře. Uvidíme, co sem přivezou asijští studenti v kufrech příště......

 

Plno sil do boje s beruškami i dalšími nástrahami světa kolem nás

L

P.S.: pokud se někdo vyžívá v politickém masochismu (jako já), tak doporučuju prostudovat tuhle stránku... https://www.janula-kscm.estranky.cz/ ...asi to nepotřebuje další komentář

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.