Už brzy přiletím....

Jsem ve finále!

26.09.2008 00:56

Skoro brečím štěstím! Děkuji mému sdružení rodičů a přátel, že jsem se dostal až do finále vntroškolních her! Ano, jsem tam a je to nejlepší výsledek mé tenisové kariéry! Překvapivě na jejím konci) Se skore 40:0 je to trochu divný, ale na to se už historie neptá. :-) Čaká mě ovšem nenápadný ale o to zákeřnější španěl. Už jsme spolu hráli a mám kladnou bilanci...zeptáme se tedy hlavního aktéra, jak se cítí před zápasem:

L1: Luboši, jak se cítíte? Jste nervózní?

L2: No, já si myslím, že nevím, protože Pablo je vynikající hráč a má doma psa.

L1: Hmm..a už máte připravenou taktiku?

L2: Čeho? Myslim si, že jasně, no sice jsem byl trochu nachcípanej, ale už je to fuč.

L1: Měl jste možnost prozkoumat soupeře na videu?

L2: No samo, že jsem se koukal...šlo mu to a mám i ovladač.

L1: Děkuji za inspirativní rozhovor.

L2: Myslim, že není proč.

Hmm...tak nevím, jak to dopadne s takovouhle přípravou. Po semifinále na mě čekala zasloužená odměna v podobě orosené plzně. Otevřel jsem ji sousedovou sandálou. Ano je to tak...má uprostřed podrážky vestavěný otvírák! Tomu říkám 21.století!!!  Paráda!

Novinky z Nového světa:

1, bazén - je skvělej. Jen jeden detail architekti nedomysleli úplně. Šatny jsou na druhé straně budovy a o patro výš. Proč? To asi neví nikdo. Každopádně je príma přecházet v sandálkách a plavečkách celou budovou. Zvláště když je klimatizována na venkovní teplotu...10 stupňů...teď je to ještě OK, ale co za měsíc. Asi si vezmu pod plavky teplé spodní prádlo. Vlastní bazén je vlastně soubazénní...jeden je na skákání a potápění (zřejmě bude hlubší), druhej je pro lamy, co se učí plavat a třetí je pro plavce. Čtvrtej nepočítám, protože tam naskákaly všechny hamburgry zaoblené děvy a poté, co vytlačily vodu, začali rehabilitačně cvičit...takže ten je vyřízenej...měl jsem to vyfotit! Na tyto 4 pooly bylo 6 plavčíků!! Baywatch hadr! Mají vybavení jak hasiči a sedí uprostřed nudy. Zkoušel jsem si koupit plavecké brýle, ale ve WalMartu měli místo nich ve slevě balík golfových míčku, tak jsem si koupil sušenky a další šampón. Tahle věta nedává smysl... :-) Brýle nemám. Míčky nepotřebuju. Sušenky jím. Šampon jsem ztratil (opět), tak mám nový. Takhle je to asi pochopitelnější.

2, Lej(no) - je prostě exot. Podle mě spadnul jako malý do kotle s elixírem totální nepoužitelnosti. Od té doby ho nemusí konzumovat, aby byl... Ručník je stále v ruličce..ještě chvíli tu bude smrdět a narvu mu ho tam, kam ručníky nepatří! Teď (pro změnu) nehraje WarCrafta, ale kouká na jiného souputníka, jak na jeho počítačí zdolává jistě světem hýbající překážky. Sice neumím  čínsky, ale dochází mi, že tady končí legrace a začíná vážná věc. Pokud nedohrají level, tak se něco stane...

3, evakuace - rozezněl se tu alarm a to všichni musí odejít. Dolů. Na parkoviště. Vzpomněl jsem si na cvičení CO a velikost plynové masky ze střední...a následně se polo-naštval, protože při evakuaci se prý nesmí použít výtah. To by nevadilo, kdybych bydlel ve druhém patře, ale já jsem v šestém!!! Cvičení se opakovalo 3x. Bolí mě lýtka. Příště nikam nejdu dokud mi nebude hořet skříň. Překvapivě nebyl na parkovišti ani jeden číňan...asi nerozumněli. Jak by to asi vyřešili, kdyby fakt hořelo...

1, uložit hru

2, dohrát ještě jeden level (hoří kabel)

3, uložit hru (hoří židle)

4, počkat na kamarády (hoří nohy)

5, poradit se, co udělají (hoři všichni)

6, už to nemá smysl, takže další level počítačové hry. (hoří vše)

Můj Lej je antihvězda patra...je to jeho geniální schopností odpovídat na otázky. Ach ta angličtina! Ale je to vtipné...škoda jen, že si to neuvědomujel. Vždy se ho někdo na něco zeptá, on odpoví ve smyslu: "Kolik je hodin?", "Ano, včera jsem chytil štiku."...prostě nářez. Řekl jsem mu, že nevadí, když nerozumí a ať se zeptá, než zas odpoví nějakou mutantní záležitost. Jenže jeho výraz napovídal, kolik si z mé rady odnesl. Možná slovo mutant a s těmi umí přeci bojovat..takže se usmál od ucha k oku a naše životy se zase rozešly v míru.

Obrázek koštěte v kalendáři evidentně nepochopil...musím najít znak v té jejich abecedě a napsat to znova pomocí svislých a vertikálních čar. Největší atrakcí tohoto týdne je pro mě ovšem návštěva UV KSČ v našem pokoji. Opět čtyři číňani. Proč ne..to není tak neobvyklé..ale ani jeden z nich nebyl Lei. Tři spolu leželi na posteli jak chlapi z Termixu a vesele dadali. Čtvrtý ležel na opřený o stůl. Nejdřív jsem chodil po špičkách, ale pak mě napadlo, že by třeba mohli jít jinam...no nic. Asi jsou rádi u sebe.

Přihlásil jsem se na akci Cat Camp 2008. Budu někde na víkend dělat plno zajímavých věcí a budu se všemi kamarád..není to skvělé a zadarmo? Ano je! :-) Nejvíc se těším na lanové atrakce ve výšce...minule prý přiměli nějaké lidi postavit se na telefonní sloup (s jištěním)...už se těším.

Poseldní mini-zprávou bude dnešní hodina češtiny. "Brali jsme" českou hudbu...takže jsem jim přiblížil, co jako frčí - výběr - Smetana, Dvořák, Sto Zvířat, Kabát (ano, Varle, V pekle sudy válej), Divokej Bill, Kryštof, Nohavica, Gipsy.cz, Dj Ladida, Tereza Kerndlová (to jen pro moje pobavení), Eva a Vašek, Moravanka, Chinaski...a VOSANAVOSTRO!!! :-D Byla to další hodina, ze které si odnesli studenti nezapomenutelné zážitky! Jinak jsme měli vztažná zájmena a povolání. Ponaučení - Eva a Vašek je k turbohumus, i když nerozumíš slovům! Smáli se už při slovu orchidej. Jazykolam na konec hodiny - Drbu vrbu. :-D A tohle bylo zase nezapomenutelné pro mě. Znělo to, jako když se nám na chalupě zahlcovávalo čerpadlo při vyprazdňování žumpy...

Nějak se připozdilo..jdu se vyspat na další den pod raketovým deštníkem.

Držte palce, ať neodklepnou senátoři těch 700 miliard dolarů jako pomoc ekonomice a ať místo toho dodají peníze do systému skrze veřejně obchodovatelné...to je fuk :-)  Ještě popřeju dobrou noc Lejovi a hurá do peřin.

"Dobrou noc, Lejno."

"Jojo, už jsem byl ve sprše."

"Super."

:-D

L

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.