Už brzy přiletím....

Hlavní zpráva - Nový spolubydlící!

21.08.2008 21:42

 

Paráda - ráno jsem byl u mé poradkyně zapsal si předměty. Celkem jich mám pět - Corporate finance, International financial management, Security and portfolio analysis, Management suply chain, Industrial ergonomics. Dohromady je to 16 kreditů, takže si musím jeden zaplatit. Je to asi 200 dolarů. Dohromady jsem se koukal na cenu všech kurzů a mám to spočítané na cca 8500 dolarů!!! To je trochu jiný přístup ke vzdělání. Celý účet je ale k náhledu na studentském serveru - včetně možnosti půjček apod. Takže jsem si prostě vše oběhal a vypadá to, že mám vše hotové.

Naneštěstí se mi povedly testy angličtiny a nebudu mít žádné kurzy...původní plán byl nějaké mít, ale ono to prý žere kredity. Nakonec jsem tedy rád, protože můžu studovat, co chci. Kromě výsledků aj jsem měl radost i z asistentky tenisového trenéra (je češka) a nejen, že mi vyplete raketu, ale někde mi splaší i míče. Super! Nemusím na mém cyklo-krámu nikam jezdit.

Po večeři jsme šli na totálně nejhorší párty, co kdy byla od doby, kdy si lidi dokázali strčit prsty do krku! Ice Cream Social! Oh bože! V obrovské místnosti bylo asi 15 lidí - každý z jiné země - a anglicky jsme uměli tři, co se známe. Takže jsem si výborně zagestikuloval! Jenže "pokecejte" si takhle třeba o hudbě nebo sportu...prostě hrůza. Vypařili jsme se a šli hrát baseball. Dobrý nápad, zdá se, ale nemohli nám nic půjčit, protože tam přijely ty nány ze Sorority a vše bylo rozpůjčované. Ovšem zase je švanda sledovat asportovní zmalované lamy v šatečkách, jak se snaží házet míčky...tu levou, tu pravou...ale v podstatě vždy levou. To vše v atmosféře, kde se cení každý IQ bod. Takže jsme se zasmáli a šli hrát fotbal, pak basket a pak nesmysl zvaný raquettball. Ehm...velká krabice s dveřmi, gumový míč v průměru o velikosti mexického dolaru a rakety typu ani squash ani tenis. Princip je mlátit do míčku a nezranit se...tuším. Příště si přečteme pravidla (možná jsme měli zvolit obrácený postup).

A pak to přišlo..nebo spíš pokračovalo zmrzlinové komunikační vakuum! Můj spolubydlící se musel vystěhovat a mám nového. Sedím tu v pokoji a uvažuju ne zda, ale jak se zabít! :-D Na to že se jmenuje XIQU nebo QIXUZ nebo jiné náhodné hlásky z konce abecedy si ještě zvyknu (vyslovuje se to stejně jinak). První, co udělal po příletu bylo, že šel za kamarádem hrát na počítači...fajn...jenže on neumí ani trochu anglicky?!?! Jak se tak ukazuje, většina asiatů sem prostě přijela kvůli naučení se anglicky. Po EPT (english proficiency test) jim dovolí max 1 neodborný předmět (např. natírání laviček) a jinak se budou muset INTENZIVNĚ jazykově vzdělat. Zatím jsem s ním absolvoval dva rozhovory - zeptal se mě na mé koníčky a tuším, že rozumněl možná tak tenis. Pak začal mávat rukama a ukazovat na postel. Pořad opakoval "mood". Říkám si: "má špatnou náladu, ať si jde lehnout". Tak asi ne. Pořád dokola...tak jsem se kouknul do slovníku, jestli je mi nějaký význam slova mood utajen...nebyl...po neuvěřitelně dlouhém žvatlání jsem asi pochopil, že chce vědět, proč nemá dřevěnou postel, jako většina čínských soudruhů v areálu, ale kovovou. GRRRRRRRRR!!! Furt se na mě kouká a usmívá se, jak kdyby ho někdo kopnul to rozkroku..teď zase..je za mnou, ale vidím jeho odraz v okně! Oh bože! Na ploše počítače má Monumet Valley. Domnívám se, že na otázku: "Jéé - ty jsi byl v Monument valley?", by se nemělo odpovídat "Ano, chceš si zahrát." To si pak člověk připadá dost ztraceně asi 6000 km od všeho a všech, které má rád. Dal jsem si studenou sprchu. Poslouchám relaxační hudbu a dal bych si pivo! :-D

Možná zažádám o změnu spolubydly (ať je to klidně Rimmer!)...na druhou stranu budu mít klid...možná až moc velký...tím oknem se nesmí proskočit, protože jsou v nich sítě a za jejich poškození se - jak praví nápis na pečeti - platí pokuta dle zákona státu Kansas! OH MY GOD!!!

Dobrou noc

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.