Už brzy přiletím....

Říkejte mi Rožer!

21.09.2008 23:27

Po téměř týdnu jsem si udělal čas na sepsání pár řádek o politicko-sociologicko-biologicko-antropologickém vývoji mého pobytu.

V první řadě se musím pochválit za další tenisové úspěchy. Během týdne jsem odehrál dva mače a jsem už ve čtvrtém kole! Skore je 30:0 po třech zápasech (hraje se do 10). Jako poslední soupeř byl zatím nejtenisovější. Bohužel pouze oděvem. Jakoby vyskočil z výlohy AZ Sportu ve Slezský. Jenže tím jeho tenisový um dost končil. Vlastně ne - ještě měl novou raketu. Po povinném seznamovacím rozhovoru, kdy mi připomněl jeho středoškolskou tenisovou kariéru...jsem byl nervózní a říkal: "Tak a teď se asi proběhnu". Za normálních okolností to není zas tak špatný nápad. Jenže já byl jak těhotná indiánka! Totiž těsně před tímto super-matchem jsem snědl burger, že by se tím nasytila celá Keňa! O kopci hranolek a 2l Coly se radši jen lehce zmíním, protože ještě teď mám obavy z budoucnosti této "dietní" směsice. Během rozehry to vypadalo na lehké žaludeční fiasko, ale...!!! Hrdinně jsem si uvědomil, že reprezentuji Českou Republiku a tak nebyl na zvracení čas! :-) Dostal nakládačku ještě o něco větší než ten čtvrteční! :-D Popravdě ale i koala s podprůměrnou koordinací končetin by se po zápase radovala. No nic...vždy si pěkně pokecáme a "boříme bariéry", ale pro diváky to rozhodně zážitky nejsou. Ve čtvrtek to bylo o něco vtipnější, protože soupeř byl spolubydlící antitenisty z prvního kola...hmm...

Přitom na vedlejších kurtech se hrálo o 1000% lépe...mám asi smůlu na vítěze středoškolského přeboru města Huttchinson Wells (nebo tak nějak...400 stálých obyvatel a 7 tenisáků).

Soužití s mým Mao-Ce-Tungem je čím dál tím větší psina! V noci hraje Warcraft 3, přes den má oči jako východoněmecký turista jedoucí domů z výletu do Dubí.

Problém 1: má asi troje slipy (ano nosí slipy = není trenkař :-) )...jsou zřejmě z citlivé čínské bavlny, a tak je pere v ruce. Důvod může být i to, že neví: kde je, jak se řekne, proč a jak se používá prádelna...zůstaňmě ale u verze, že není dement! No a když se se svými slípkami dostatečně u umyvadla polaská, tak je mokré natáhne na ramínka a vyzdobí nám pokojíček! Halloween se sice blíží, ale tohle je opravdu dekorace podporující rychlé trávení! Takže právě se tu můžu kochat pohledem na soudruha Lejno s vytřeštěnýma očima a na pozadí 3 ramínka se schnoucí "bělizní".

Problém 2: asi mu nevysvětlím, že to, co smrdí je ten jeho mokrý ručník úhledně smotaný do klubíčka a hnijící už asi týden pod jeho stolem! Oknem to vyhodit nemůžu kvůli síťce a dotknout se něčeho podobného??? To by neudělal ani Chuck Norris a to je jinej kalibr!

No nic - ještě popíšu víkend. Můj víkend byl velmi zábavný - seděl jsem na pokoji, dělal úkoly, trochu spal, trochu jedl a obecně dělal mnoho aktivit, u kterých se adrenalin vyplaví opravdu jen naprostým omylem. (Jinak to mělo mé z asijského-tygra-Lejno, které bořilo hrady, zaklínalo příšery a radilo se o svém postupu s dalšími soudruhy z patra...) Byl jsem pozván na Burly man contest (soutěž o nejstatnějšího muže), ale nestíhal jsem a dobře jsem se rozhodl! Mike skončil druhý = vše si vytrpěl a nic nedostal.

1 kolo- 5-ti hodinový zápas ve full-contact americkém fotbalu (bez chráničů) na rozoraném poli. (3 ze 130odvezly do nemocnice pro zranění)

2 kolo- nějaká válečná hra, ale to jsem nepochopil

pak nějaký hemi-kraviny a vybrali 8 statných. Ti podstoupili středověkké mučení v podobě:

Sníst nějaké krekry (asi tunu), pak se otočit 10x kolem tyče, doběhnout někam, tam sníst vajíčko natvrdo a opakovat to asi 5x. Kdo se nerozštípal a udžel vajíčka uvnitř pokračoval. Nyní již jen 6 soutěžících čekala lahůdka - mexické papričky jsou známé pro svou peprnost. Nevím, jak se to píše...ale prý je tenhle druh pálivější než jallapeňos a už těmi se dá udělat díra do dřevotřískové desky! Zapíjeli to ještě nějakým brutálním džusem, který to prý umocňuje. Kolem prošli jen tři a z těch pak nějak vybrali vítěze. Každopádně Mike povídal něco o pálení a vzhledem k tomu, že chodil celý den v lehkém předklonu se zakaleným pohledem značícím utrpení...je mi jasné, kam se přes noc papričky dostaly. :-D

Dnes to bylo nějaké lehce toaletně laděné...příště třeba zase zvednu úroveň intelektuality...i když - nespoléhal bych na to. :-)

Všem čtenářům přeji pěkný den.

Luboš Federer! :-)

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.