Už brzy přiletím....

začala škola

25.08.2008 23:06

Táááákže dnes poprvé píši jako student a ne jako eman, co tu pobíhá po kampusu dle vzoru Davida Hasselhofa v Baywatchi po pláži. Absolvoval jsem první hodiny - je to vcelku fajn. Zvlášť předmět Security and Debt analysis - jako skupina jsme "dostali" milion dolarů a spolu s učitelem budeme reálně investovat. Pokud se nám bude dařit a vyděláme, tak nám z toho dají část. :-) Ostatní nejsou tak výnosné...ale peníze se v nich točí taky...bohužel druhým směrem. Učebnice stojí mezi 100 do 200 dolarů. Snad se mi povede sehnat levněji na netu. Jinak bych mohl prodat kolo..to je asi za 4 dolary. Ledvina spolubydlícího by mohla být za víc...hmmm...nechám to ještě uležet, ale je to asi nejlepší nápad.

Po škole jsem se přesvědčil, jak velké HOVADO jsem a vyrazil na kole do Social Security Office...je to tak 10 mil tam a zpět dohromady (místní pracovnice mě varovala, že pěšky nikdy a na kole, jen kdyby útočili UFOni). "Amíci jsou líný"...jenže já si asi nezjistil přesně vrstevnice...jako s Kolínskou rovinou to tu bohužel má nakonec společného pramálo. Dýchavičný jsem se přiřítil ke dveřím, abych se dozvěděl, že už mají 2 minuty zavřeno. To níííííc...já se takhle rád projíždím po městě na kole bez převodů ale zato s košíkem před řídítky!!!!!! Takže jsem byl dost...ehm...nenadšen ze svého IQ i dalších vlastností!

Poté se dělo tak nějak...nic zajímavého pro senzacechtivé čtenáře ( :-)/:-( ) a šel jsem se proběhnout. Docela se mi zlepšila fyzička a troufl jsem si na slušné tempo i velkou vzdálenost...cestou minul několik žab (to abych splnil penzum biologických pojmů :-D )...doběhl až ke stadionu, nechal se resuscitovat, otočil se (opět se nechal resuscitovat) a běžel zpět. Vězeňská budova zvaná koleje je ovšem na dalším pahorku...takže zpět k začátku...zatím se nedá hovořit o fyzičce (říkejme tomu první vlaštovka (či jiřička???)...a máme tu další zvířátko ;-) )

Cestou na pokoj mě pozvali ke stolní hře?!?! No toto??? Jako milovník sedavé zábavy jsem se k tomu postavil čelem! Hned po smíření se s tím, že jsem zapomněl šampon ve sprše a ten zřejmě vysublimoval v něčích rukách, jsem si půjčil čínský šampon! Alergická reakce - negativní. Smrad - pozitivní!!! Doufám, že to nebudou exportovat do Evropy! :-)

Hra byla fajn - založená na slovní zásobě...hmm...pochopitelně jsem nevyhrál, ale zato ukázal, že můj mozek není stižen po cyklo-fiasku stařeckou demencí. Ovšem nechápu, proč jsem nevyhrál kolo, kdy se mělo přiřadit něco souvisejícího se slovy "hloupý, trapný,...". Mou kartu s nápisem Tom Cruise přebil nějaký druh hranolek?!?! A při kole "vysilující, náročný..." vyhrálo překvapivě "jít do tělocvičny" před "Vietnamsko válkou". :-D Asi myslíme jinak. Následovala příjemnost s házením míčů a zapamatováním si jmen spolustudentů na patře. Neučastnili se asiaté (hráli Warcrafta III...všichni!!!). Po ukončení nám Zac (správce patra) rozdal pizzy. Během prvního odstavce jsem ji snědl a během dalších si utřel prsty....o klávesnici.... :-)

Dobrou noc.

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.